Och orden vi sa..

Orden du sa snurrar runt.
Undrar hur många miljoner ord som skapade alla meningar och frågor vi ställde varandra.
Dom verkade aldrig vilja ta slut och jag tror vi skulle ha kunnat att fortsätta lika länge till.

Jaha hänt idag?
Jag har jobbat.
Det var rätt trist idag, men skönt att ha något att göra.
Eller att göra och göra. Jag vet ju inte vad jag ska göra och jag blev så sne när jag kollade ner i båten. Stökigt och det fattades några borr. Han hade inte make att säga sorry ens. Han hade även gjort en massa fel. Så imorgon på min komptid så ska jag fixa lite sånt. kul kul. Ner och slipa och måla om, passa in och grejor. Trist när man började så bra och var noga och tänkte att nu fan ska dom allt få se vad Hanna kan. Sen blir man sjuk och någon annan får ta över jobbet och det blir pannkaka av allt. Eller inte så illa. Men jag kommer inte titta på båten och känna mig stolt. Absolut inte. Tyvärr.
Imorgon börjar jag klockan fem, Håkan hämtar mig typ tjugo i. Herregud, vad ger jag mig in i?

Nästa tisdag så går även flyttlasset nummer ett till nya lyan om det blir som jag vill. Men det är nog inga problem. Grabbarna på jobbet är bäst och ska hjälpa mig! Tackar och bockar (kysser nästan era fötter).
Frågade syster nyss:
-Lisa om du slipper bära och köra grejor när jag flyttar, hjälper dom mig att städa då?
- Om jag hjälper till att bära och köra grejor, slipper jag städa då?
- Nej.
- Klart jag väljer att inte hjälpa till att bära grejor då. 
Jag har makt över min syster, men jag vet att hon kommer att sakna mig när jag inte hänger här lika mycket.
Men det kommer att ge mig extremt mycket att bo i stan, hoppas jag iaf.

Jaja ha det så jävla bra.

Jag är fortfarande sugen på smörgåstårta.

 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gillar din blogg...Kollar nästan varje dag!...Tror jag ska sätta igång blogga jag oxå, men då kommer jag att blogga med en bild, som visar något jag sett eller med om under dagen! Kram, kram och kram!!

2007-11-20 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0