Och jag är glad.

Är otroligt ett starkt ord?
Det tycker jag iaf, ska jag tolka texter som jag själv vill då? Jag gört :)

Jag är så jävla glad. Jag var så glad i går att jag knappt kunde somna. För att jag har ett jobb, vänner och jag har en ny lya på gång och min syster har äntligen fått sin kärlek. Allt rullar. Och vi umgås igen.

Helt förvirrade innan när herr pucko ringde videosamtal och jag ligger och sover och han rer om något sms. Jag var inte riktigt vaken. Det skickades herregud igår. Där ligger jag med ett leende pucko framför ögonen och undrar vad jag har skickat. Hmm.. Hahaha





Vill du dra dina fingrar längst min ryggrad när paniken kommer?








Hoppas du vet att ja tycker om dig otroligt mycket fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0