Morgonpigg?

Klockan ringde 03.40. Jag gick upp 04.00. Håkan hämtade upp mig 04.40. Vad har jag gett mig in i?

Sen har jag tydligen blivit stor och nu har mitt pms kommit för tredje gången och jag är lite av en mardröm då. Stubinen är typ 2 cm kort om inte 2 mm.
Förlåt kära jobbarkamrater om jag "hugger". Sorry.


Fick ett sms med schema för 3 månader framåt på stadt. Sen stod det om 08:as barpersonal och gissa vem som stod med där?? Jo jag :o) Gisses vad glad jag blev. Så kanske i mars så är det jag som står bakom baren och försöker att blanda just din favoritdrink. Förvänta dej inte för mycket, jag kanske misslyckas.

Och jag ska måla i min nya lya, det kommer att bli grymt fint. Hoppas jag iaf, blir lite av ett konstverk.

På fredag beger jag mig till Olivia och Kitty. Köpte en ny fleccepläd och leksak till Kitty idag. Måste ju skämma bort mitt hjärt nu lite. Det är en vit flecce med rosa döskallar och en lila flamingo. Hon kommer att älska dom. 
Ska bli sjukt mysigt att umgås med Ollanbollan, hon är den bästa av alla. Ingen konkerans där inte.




Är du min spegelbild?
 

Kommentarer
Postat av: Spegeln

Läste nyss din blogg :)

Vi omformulerar fråga, då kanske du själv kan svara. I stället för att fråga någon annan som inte kan svar på en fråga du igentligen ska ge ett svar.

Har du ingen på väggen i hallen så spring in i duschen där finns "jag" fråga.

Är jag dennes spegelbild?

Kanske finner du svaret du söker, vem vet....

Hoppas att du hinner att blogga en gång till innan du far till Olivia och Kitty.....Kram till dig, Spegeln!

2007-11-20 @ 20:53:29
Postat av: Andreas

God spöktimma!

35 minuter in på spöktimman sitter jag och läser din blogg och funderar på dig, vad du gör vet jag ej, men sover det gör du säkert.

Spegel, spegel på väggen där.

Kram, kram och puss.....

2007-11-21 @ 00:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0