Kladd Hanna i Föraktern

Den personen som vet vart föraktern ligger kan ju vara vänlig att berätta det för mig.

Gotland: - Hanna har du någon vagina? (damsugarmunstycke menas med det)
Hanna: - Jag har en i föraktern.
Runt mig stod typ 5 människor så nu är jag lagon mobbad.
Vi har ett rätt rejält tuschpennkrig på jobbet oxå. Det började med att Uffe målade lite på mig och jag lyckades att måla mig själv på hela händerna. Försökte ge igen på Uffe, men misslyckades. Så Jonas fick ta smällen och få några streck, som i sin turordning målade stora blåastreck på mig. Jag och Ronja ska ge igen tillsammans från varsitt håll det slutar med att Jonas får ett streck på kinden, han lyckas att slå till Ronja på näsan. Av någon anledning lägger sig Micke i och målar  mig i nacken och senare på ryggen. Idag gav jag igen när han satt koncentrerad i maskinrummet två meter ner och jag tog en långpinne och tejpade fast min penna på. Så nu har han ett stort streck i sin nacke.
Sen har jag och Chrille ett tyst krig. Det började med att han borrade i min vattenflaska, han fick sin mugg fastlimmad på ett skåp och idag var korken på min nya vatten flaska fastlimmad. Jävla idiot. Om jag jobbar över på söndag kommer han att få igen big time.

Och imorgon är det fest hos mig. Välkommen!

Jag beslutade mig för att inte åka på den andra festen. Hör av dej om du vill veta varför.

Jag saknar Olivia och jag känner mig så maktlös just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0