Japps

Okej den där dejten är avklarad och vad ska man säga?
Nej ingen Hannakille. Han var väl kul, men hmm. Hur ska jag uttrycka mig?
Han var kortare än mig och hade lika stora händer som mig. Han såg yngre ut. nej det skulle inte funka, ingen person som jag kan gå med på stan och säga stolt att detta är min kille.
Nej nej..

Jag skiter i det! Hahaha

Jag och Lisa var på stan idag och såg en så grymt snygg rumpa, den gjorde hela min dag. Jag tror jag råkade ögonflörta med honom oxå :o) Jag bjuder på det.
Köpte svarta jeans, svart långärmad och svart munkjacka idag och en rosa/röd scharf. Så ikväll är jag fin på jobbet.
Sen har jag köpt en resväska så jag ska shoppa som en galning i skåneland.
Saknar Ollan som fan, ser verkligen fram emot att träffa dej igen älsklingen min.

Ikväll middag hos Uffe, nice.




Kan du komma och uppfylla den där drömmen jag hade som vi en gång pratade om?


Kommentarer
Postat av: Knulltott

Som jag har sagt till dig gumman... Äta middag hemma hos mig är FETT NICE!! //Kram

2007-11-17 @ 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0