I natt jag drömde...

I natt drömde jag om dej.
Jag drömde att jag kom in på Dinsko och skulle köpa julklappar.
Och då dyker du upp med skor. Du kollade snabbt på mig men du undvek mig helt det syntes så himla väl. Hela ditt kroppspråk skrek: Hon förföljer mig!
Och jag visste inte vad jag skulle ta mig till jag hade ju bara gått in ditt för att köpa det som jag tänkt på i en evighet. Jag frågade om du trodde att jag förföljde dej för så var det inte. Du sa nej. Din kompisar verkade tro annat. Du gick in på JC avdelningen precis i dörröppningen och pratade högt med dina kompisar som verkligen avrådde dej från att tänka på mig. Ni pratade högt och jag hörde varje ord. Jag ställde mig bakom en skohylla så att på något vis visa att jag inte var där för din skull. Jag såg ett par skor som var jättefina och jag vill inget hellre än att gå fram och kolla och prova. Men då skulle jag komma er så nära och då skulle ni säkert missuppfatta mig. Ni skulle säkert tro att jag ställde mig nära för att din skull och då skulle jag bli patetisk. Men egentligen var det bara för att titta på ett par jävla skor.
Sen skickade du ett mess där det stod: Jag vill sluta att tänka på dej men jag kan inte när du är så himla het. Tror det stod något med Underbar oxå.

När jag vaknade i morse kollade jag mobilen för att kontrollera om det var en dröm även det där med messet.
Det var en dröm.

Jag vet inte vad detta ska betyda förutom att jag tänker väldigt mycket.

Men jag har alltid tänkt mycket och kommer väl alltid att göra det när det gäller allt, kan inte rå för det. Jag bara är sån.

Idag är det party, vad händer då då? Vet inte massor av fart ska det vara iaf, även om vi inte blir skit många. Det har jag bestämt. Jag ska vara full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0