Gjorde jag verkligen rätt?

När jag valde att gå hem till dej i natt?
Där gick jag genom natten till person jag är svagast för och visste inte vad jag skulle förvänta mig.
Varför ville du ha mig där?
Jag passar bollen till dej nu, vad ska du göra med den?

Mobilen ligger hemma idag, jag pallar inte. Funderade ärligt innan på att skita i att svara i den överhuvudtaget på ett par dagar. Men det blir säkert inte så iaf.

Det var kul att jobba på stadt i natt. Kommer förmodligen jobba där mer och Elin ville ha mig entren och det vill jag oxå. Kul ju!
Kroglivet är bra för sitt ego. Härligt när man får kommentaren:
- Varför är du inte där nere och dansar? Varför ska alltid dom snygga tjejerna jobba i garderoben

Jaha nu ska jag fira syster, hon har kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0