Första julklapparna är köpta

Till Lisa har jag köpt en *pip* men ska oxå nog köp ett *pip* och *pip* till det.
Till Alexandra blev det *pip*.
Hoppas dom blir glada :o)
Syrran fyller 31år på fredag och då är jag så jävla snäll har köpt henne *pip*. Hon kommer att bli asballaglad.

Så på fredag blir det lugnt och sen upp och jobba över på lördag och sen fest på kvällen och sen upp och ha kalas för syster på söndag. Det ska bli mysigt och jag hoppas att jag inte är så bakfull som jag är duktig på att bli.

Helgen var bra! Hade en seg fredag och sen en skitkul lördag, tack alla som delade den med mig. Jag hade en sån där perfekt fylla som man typ får två gånger om året. Allt bara flöt på. Jag var inte äckligt full men kvällen gick fort och jag kanske inte minns varje sekund ;o)

Träffade på Kitten och Tobbe innan gud va kul det var att se dom! Försöker att få tag i Kittens gamla hyresvärd, rycktet går att det finns en lya ledig där. Vill ner i stan så vet ni någon ledig lya i viken i city ring mig.

Ha det så fint, jag ska snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0