Ärlighet är sexigt

Igår skickade jag ett mess:
Fan va skönt att det finns en kille i stan som är ärlig och kan säga rakt ut hur det är utan att man behöver att be om det. Ärlighet är fan sexigt.

Det är sant. Ärlighet är det bästa som finns. Det spelar ingen roll att du sagt att du varit otrogen i alla dina förhållande. Det spelar ingen roll att du sagt att du kanske vill ha en annan brud, därför känns si så där och vara med mig. Det spelar absolut ingen roll, jag backar inte som kanske någon normal skulle göra. För jag uppskattar så extremt mycket att du är ärlig och säger som det är.
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, den här stan består av bimbos och players.
Och jag sa en gång att han hade gjort att det kanske fanns lite hopp för att det kanske inte var så. För han hade tagit sig i kragen och sagt förlåt. Grattis nu är det du ärlighetsmannen som ligger på topp här i stan, känns det bra?

Jag var ju så himla glad i fredags för att vi kunde umgås och du skrev att du tyckte om mig otroligt mycket. Det är inte ditt fel att det blev som det blev. Det var mitt beslut att gå hem till dej. Ingen tvingade mig. Och jag har tänkt och kommit fram till att det var det bästa som kunde hända. För nu har du gett mig ett avslut. Du gjorde så att jag satte punkt. Så du kanske skulle ha ett tack?
Men samtidigt inte. Du vet hur svag jag varit för dej och det är lätt att utnyttja.
Vi kan säga hej och prata lite. Men jag tror om det någonsin varit ett Vi på något sätt, är det borta nu på riktigt.


Annars då?
Jag är sjuk och sitter hos syrran. Jag snorar, huvuder snurrar och jag har ont i högerarmen i överarmen i den musklen.
Jag som verkligen ville gå på personalmötet och äta god mat. Men men det blir att sitta hemma och jobba på att bli frisk. Syrran säger att hon tycker att jag ska var hemma torsdag och fredag oxå. Grattis jag kommer att klättra på väggarna. Men men kanske bäst att göra som systeryster säger.

Bosse hade sagt till Lisa i förgår när jag varit här och varit uppe i varv: - Det märks att Hanna jobba med karlar, för hon är så grov i munnen och skämten. Hahaha
Det måste man för att överleva.

En jobbarkompis är helt paff när det gäller mig han hade fått uppfattningen att jag var en vaniljsöt tjej. Haha
Uppdaterar säkert mer sen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0