Åhhhhhhhhhhhh!!!

Jag vill bara att det ska vara så som jag vill att det ska vara. Men varför är det inte så?

Och nu har jag kommit på lösningen på vårat problem att en viss person bara somnar när vi ska fika eller att man blir bortglömd ;o) Jag tar fikan till garaget. Picnic bland olja, låter det lockande?
Glad att vi kan umgås och kan prata med varandra iaf. Att vi har kontakt. Men lite orolig är jag ju det ska erkännas.
 
Och igår hade jag världens leende lite stolt och nöjd får man vara och jag hade precis samma leende när jag kom till jobbet så jobbarkompisarna undrade varför jag var så lycklig. Hahhaha

Jag förlängde mitt hår igår och det blev så jävla fint, känner mig riktigt snygg i det. Ser så naturligt ut.

I morgon ska jag provjobba på stadt nattklubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0