Takida ohh yeah!

Japp den 14 december åker jag till Kalmar med Daniel m.fl och tittar på Takida.
Gissa om jag längtar?
Grymt kul att få se och höra dom live. Takida och Kristofer Åström Is the shit! Hahaha
Båda två är såna som jag förälskade mig i från första stund, sånt händer inte för ofta när det gäller band för mig. Jag gillar musik, men få gånger anstränger jag mig att ta reda på gruppnamnet så att jag kan fixa mer musik.
Ska nog beställa hem lite skivor sen...

Och du får mig att le, sådär fånigt som man gör när fjärliarna sätter fart i magen.
För du är finast, har alltid varit finast, förmodligen kommer du alltid bära med smecknamnet finast.
För det gjorde du när du sårade mig så djupt senast. Du var ändå finast.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0