Läste ni Västerviks tidningen igår?

Läste ni Västerviks tidningen igår? Såg ni någon glad tjej på sida 4 tror jag det till och med var?
Hehe där var jag med ett stort flin på en lite bild och under stod det typ:
Hanna Hoff nyanställd. Gick på båtbyggarskolan i Storebro. Nu är hon inredningsmontör på Windy.
Mohahah

Jaha det var trevligt igår. God mat och galet sällskap. Tack för parfymen Tommy, jag var helt i chock! Kul att  mingla runt på harrys och träffa en massa gammalt folk och min gamla jobbarkamrater igen! Bäst var att träffa Mike och Ishe. Var länge sen ju. Ishe sa att han hade nästan glömt hur jag såg ut :o)
Tackar Klykan för skjussen hem, lite otäckt var det allt när vildsvinsuggan sprang över vägen tycker jag dock!

Jag tittade på klockan typ sista gången 04.15 sen ringde klockan 06.00 men jag snozade i typ tjugo minuter sen klev jag upp och tog på mig dubbla mysbyxor och massor av kläder och gick till tågstationen. Och Forss hade precis anlänt då. Vi stod och kramades och pussade på varandra där på parongen. Shit, varför är man så jävla störd. Man skjuter upp att träffas hela tiden och sen när man väl ska skiljas åt för en längre stund så får man lite panik. Då undrar man varför man inte tog sig tid och ångrar sig grymt, eller jag gör det iaf.  Kanske ska tillägga för er som inte vet: Forss är min bästa killkompis och han ligger nära mitt hjärta. Vi har lite hatkärlek tillvarandra i mellan åt. Men han finns alltid där, han är den som skrivit dom mest klockrena orden till mig när jag var nere:
Hanna ring om du vill, kom hit om du behöver.
För då visste jag att han verkligen fanns där och då behövde jag inte ringa eller något. Han fick mig att slappna av i hela kroppen med så få ord, men så starka.
Jag grät när jag såg honom åka iväg och han gjorde det oxå, det är fint tycker jag.

Var och handlade ett par julklappar idag, fan va jag skämmer bort min systerson.  han kommer att få en Peter Pan dvdfilm, en vattenflaska med simpsson, Mössa och vantar, en väckarklocka, tröja och byxor och en eltandborste med shrek och tandkräm till. Tror det var allt, men uppmärksamma på att det bara är nyttogrejor, det enda är filmen som är lite kul. fast han kommer att bli glad över resten oxå. Det vet jag :o) Vem vill inte ha en asfrän tandborste liksom.

Jag tror att jag gjort en grej som gör att jag pratat emot mig själv. Ooops, men jag tror att jag bjuder på det.

Imorgon åker jag till mor i Skede och stannar tills på tisdag och sen åker jag hem igen. Då ska jag ut och festa med Lina mfl, det ska bli nice och Lina stöttar mig ifall jag kommer att må dåligt. Det är som hon sa, antingen går du hem till My då eller så att det ju bara att sätta sig i en taxi hem till västervik. Farligare än så är det ju inte. Och det är fan sant.

Jaja dagarna närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0