Jul i morogn

Det är julafton i morgon och det jag önskar mig på riktigt är du.
Jag är så patetisk, men jag är ärlig.

När jag vaknade i morse så tänkte jag krypa in i din famn. Jag kände en så stor längtan efter att få krypa nära. Få känna din hud emot min och dina andetag i min nacke. Varför känner jag så för någon som jag faktiskt inte känner på riktigt? och gissa hur besviken och chockad jag blev över att du inte var där och att jag kände så starkt.
Jag undrar så hur du tänker. Och om du idoterförklarar mig totalt nu? Jag vet att det finns personer som gör det säkert nu, framförallt du Put eller hur? Men jag måste alltid på något sätt få ur mig det jag tänker.
Jag vet inte hur jag skulle reagera om vi på nytt skulle ge oss in i en ny rond. Nu vill jag uppmärksamma alla på att vi inte är inne i nåon ny jävla rond. Vi pratar inte ens med varandra.
Men jag skulle nog inte våga säga ett ord till någon om det. Jag skulle förneka allt....
Gaaaaah kom och håll om mig en sista gång. 

Jag har en liten överaskning till en viss person som jag gärna vill visa. Denna person vet om sin överaskning, så när vill du ha den?

Jag ska på nytt nu vid nyår ha ett nyårslöfte som jag inte kan lova att jag pallar att hålla men jag har klarat det ett tag innan och det var fan enklare då.  
Det handlar om det där med min jävla närhetfrustation. Och den framkallar man enkelt via sex. Och på något sätt är det liksom enkelt att försöka att slicka sina sår genom att vara med någon annan faktiskt. Jag hade det lite under kontroll då jag kan erkänna att det finns någon jag träffat relativt ofta och jag nöjde mig väl så och det skulle jag väl kunna fortsätta med. Men jag råkade liksom slinta lite och det kändes inte super bra. Så jag tror att det bästa för mig är att skippa sånt där fram tills det att jag träffar någon på riktigt.
Så på nytt ska Hanna bli oskuld. Hmm, ni som inte tror att jag pallar räck upp en hand!
Eller jag har ju en grej att göra först....överaskningen....hehhehehe..
Så alltså så börjar mitt nya liv om två veckor, ja ni läste rätt! Jag börjar vecka 2 med min alla mina skärpnigar och förändringar. Det är en del... Men men jag ska klara det, en del iaf.

Ja jag är ett jävla mongo jag är medveten om det.

Imorgon är möjligheten att det står en töntig lista med mina julklappar :)

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Put

1: japp klart ja idiotförklarar dig mohahaha
2: jag gillar överaskningar, får ja me se ;)

2007-12-30 @ 00:38:16
URL: http://put.aktivhund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0