Jag såg mig i spegeln och bad min bror om en tjänst.

Jag tror inte på Gud.
Jag tror på livet efter döden eller att vi har andar runt omkring oss.
Och jag tror att John finns där och att han hjälper mig och retas med mig en hel del.
Så jag tittade mig själv och bad John att göra en sak för mig och vem vet det kanske var så att han ordnade det?

Jag såg dej på paladiums dansgolv med ditt leende.
Lina såg dej som en tönt, en som inte är på min nivå. Det var fler som sa.
Men det är något jag inte kan förklara, något jag inte kan sätta ord på och det stör mig grymt. För jag vill sätta ord på vad det är som gör att jag dras till dej, vad det är för speciellt. Men jag kan inte.
När paladium hade stängt stod jag och snackade med Irman och Niklas stod där oxå.
Han klagade till B och S att han var trött som vanligt. och dom började herja på honom och sen kom dom på att du var bort och började fråga varandra sen tittar dom på mig och frågar. Och jag svarar:
- Hur ska jag veta det? Han hatar mig!
Dom sa i kör:
- Nej det gör han inte.
Sen gick vi åt vart sitt håll.

Jag hatar att jag inte kan börja hata dej.

Kan vi rensa upp det osagda med varandra? För jaghar frågor och funderingar för jag vill  ha ett avslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0