jag är livrädd

Julfesten var lyckad.
Natten var bättre.
Kommer det att bli bra nu?

Jag har varit grymt övertrött idag. Gått in i grejor och av någon anledning visat magen för Ronja och Uffe av ingen anledning.
Har varit ett enda stort leende. Det beror nog på dej.
Jag är livrädd, verkligen skiträdd.
Så ta det lugnt, var hela tiden ärlig och öppen.
Om du håller på att balla ur säg det.
För det här är din chans, våran chans.

Vi hade världens mysigaste natt, mysfaktorn var hög som få.
Det var vi kyssandes på en säng till kristofer Åström
och vi gick inte längre än så för att inte förstöra.
Och vi förstörde inte.

Nu sitter jag här redo för att flyttstäda, inte peppad, men redo.
Jag undrar även hur det kommer att vara att se dej igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0