Fredag och jag är ensam

Ja jag vet inte riktigt hur den här fredagen kommer att avslutas.
Men det blir förmodligen i min lya med en film och mys med mig själv.
Ska upp tidigt i morgon och jobba på Windy, behöver några fler komptimmar till jul så att jag är fullbetald då.
Sen får jag ju ob-till läget på lönen. Det är gött, sen när jag känner att jag jobbat färdigt på Windy i morgon är det bara att åka hem och sova och göra sig fin för sen ska jag jobba natt på stadt.
Hoppas att Lollo hjälper mig lite i början, för nu är det ju 3 veckor sedan sist när jag satt.
Sen när jag är klar så ska jag få kryp ner med Daniel och jag längtar så extremt efter att få sova sked och bara somna hos honom.
För han är mysigast i världen.

Blir du rädd när jag nämner dej i bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0