9år

Det har gått 9år sedan du bestämde dej.
Det är 9år sedan du vågade.
Det kan va så att du trodde att 9år får en att glömma. 

Men 9år får en inte att förstå.

Jag älskar dej så innerligt och intensivt. Jag saknar dej precis lika mycket nu som 9sek, 9min, 9tim, 9dagar, 9månader efter att du bestämde dej.
Tiden läker inte alls alla sår. Jag kröp upp i Johans famn och tårarna föll längst mina kinder. (Du hade älskat Johan, ni skulle ha blivit bästisar direkt)
Vi hade tillsammans åkt ut i skogen med ett gäng hundar, varm choklad och historier olika jakttillfällen.
Du hade aldrig sagt att kvinnor inte skulle vara i skogen (jo med glimten i ögat). Du hade tittat på mig med stolta ögon och köpt mig en kikare eller en kniv som examenspresent.
Vi hade haft det så bra.
Min värld hade varit lite bättre.

Det ska inte vara såhär.

Lillasyster saknar storebror.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknaden Måste vara enorm. Man lär väl sig bara att alltid leva med den.

2012-01-03 @ 15:16:48
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0