Svaren

Postat av: ellinor

jag har saknat dig iaf! vad ser du mest fram mot just nu? :)

Svar: Jag ser såklart fram emot min flytt in lägenhet, att få struktur på min tillvaro. Jag måste nog säga att jag ser fram emot vad livet har att erbjuda nu det närmaste. Jag är nyfiken!

Postat av: Anonym (tråkmåns!)

vem är denna P och hur ser din vinter ut saknar dig med

Svar: P som i pojkvän? Nej P som i Pelle. Pelle är min pojkvän. Min blivande sambo. Ja här går det undan, men är det rätt så är det rätt. Och vi har lärt känna varandra via jobbet och då blir det en helt annan sak vill jag påstå. Någon bättre än Pelle kan jag inte få och vi är lyckliga.
I vinter kommer jag att stutsa runt som en stutsboll, det är ju lite så jag jobbar. Jag har valt att pendla mellan Vetlanda och Lofsdalen, det är ju endast en resa på 100mil enkel resa. Men vad gör man inte för sina nära och kära? Detta kommer att bli bra! Och känner jag mig själv kommer jag väl ha ett par jobb till under tiden :)
Postat av: Machuna

Jag vet inte vilken fråga jag skulle ställa dig. Men jag skulle gärna se ett inlägg om typ " det bästa ögonblicket i mitt liv...hittills".......

Skriv meeeeeeeeer!

Svar: Martina, det är ju assvårt att välja ut ett sånt moment... välj något annat så lovar jag att styra upp det. Only for u :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

om du får veta vem denna anonyma är så tycker du inte att det är lika tråkigt längre så därför väljer jag att vara anonym. du vet långt där inne vem det igentligen är ;)

2010-10-03 @ 21:59:08
Postat av: Hanna

Hmm men en ledtråd då?

2010-10-04 @ 21:14:23
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Anonym

en vän från ett tidigare liv. du har dissat innan så det lär du nog göra igen när du väl kommer på det ;)

2010-10-04 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0