Värmande

Av alla gratulationer jag fått till det nya jobbet, är denna av Micke den som värmer mest på fejjan:

Mikael: Grattis Hanna! Det behövs verkligen nytt blod därinne och du kan nog lyfta stället! All lycka till!
Hanna:
Då förväntar jag mig ett besök Micke :) Och Tack!
Mikael: Det ska jag definitivt, och jag hör av mig innan. Faktum är att detta är stort och får mig att tänka på när du pratade om dina ambitioner för typ 3 år sen. Så himla duktigt jobbat av dig, i alla avseenden!
Hanna: Du har nog gett mig den mest värmande kommentaren av alla. Att du kommer ihåg det och att jag faktiskt redan då brann för detta är galet.
Mikael:
Det beror ju på att du är en sån person som ger intryck, förr eller senare betalar det sig..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0