Förändringar

Det är söndag och jag har haft hela 3dagars jobb på nya arbetet. Ledig idag och sedan är det 6 dagars jobb. Mycket att lära kan jag lova och ta in.
Full fart.
Mycket som behöver förbättras och lite sånt. Men en sak i taget. Detta ska man inte stressa med har jag hört.
Har så många ideér och liknande.

Var hos min fina Lina i Onsdags och gjorde en förändring på mitt hår. Och jag trivs, det ska ju bli bättre sen. När jag färgat det igen. Just nu är det en blandning på färgerna, men det kommer att bli assnyggt.
Känns som jag kommer se ut som 24år istället för 19år när det är klart. Kan ju vara en fördel med min nya roll i livet som bonusmamma och restaurangchef.

Dessutom får jag världens grönaste ögon.

Denna bilden gör inte mitt hår rättvist, den gör det mycket snyggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0