Jobbelijobb

Däckade totalt i soffan när jag kom hem och där låg jag och grisade i en timme tydligen.
Inga sms i världen ville få mig att bli pigg tills jag fick ett viktigt jobbsms. Jobbsms?!? Vart är världen påväg?
Styr och ställer inför helgen.
Jag såg verkligen fram emot att vara i Skåne hela långa helgen. Men det blir en sväng till Motala på fredagen med Ellie.
På lördagen blir det i Malmö med Aggebaggebus igen.
Det blir en bra helg, men en lång sådan.
Jobb till ett som vanligt, sedan till Motala vid fyra och framme vid sju. Antar att det bli jobb vid elvatiden.
Sedan går färden vid halvtolv på lördag förmiddag till malmö och är framme vid 14.46
Säkert ungefär samma arbetstider på lördagkvällen.
På söndagen ska jag spendera med Emma Holmqvist och sova där.
Sedan går tåget vid 9.15 på måndagmorgon till vimmerby och framme kvart i ett och sedan drar jag i väg på jobb vid tio över ett igen.
Livet är fantastiskt :)
Om någon skulle vilja tahand om mig sen?
Sedan kör jag kvällsvecka den veckan och går allt enligt planerna så kidnappar jag Max på helgen för bus och mys. Lite moster och systersontid som är välbehövlig.
Vi får sällskap då oxå förmodligen, blir en bra dag det.

Försöker få tag i Elin, vi skulle träffas. Men det går segt på den fronten.
Så blir väl att städa lite just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0