Snapshots



Jag är ett fan av Bingo Rimér, det är jag verkligen.
Så när hans fotobok kom ut så kändes det självklart att köpa den. Jag vet att han är en flickfotograf och det var så han blev känd. Men jag vet även att han varit med om mycket äventyr runt om i världen och träffat mycket människor förutom alla tuttflickor ( Och ja, jag hade inte alls mått dåligt av att vara så snygg som många av dom är) Men det var för mycket tuttifrutti i mitt tycke. Jag älskar bildernar på Gynning och Silverstedt när dom ser "naturliga" ut, dom bestitter en klassiks skönhet bakom all silikon faktiskt. Men jag hade önskat mer bilder från allt runt omkring, lite häftiga personligheter. Älskade att Ulf Lundell var med och önskat mer liknande bilder och berättelser.
Det är kul att ha boken i bokhyllan måste jag erkänna, men tyvärr blev jag inte "wowad" alls.

Men Bingo, du är rätt grym iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0