Mål!

Jag mår inte så bra.
Det är snurrigt på jobbplanet, veckan känns som en evighet.
Något som jag faktiskt inte alls uppskattar. Jag vill ha ett schema, en struktur och mitt i jobb,plugg, hem och kurs så har jag gjort ett mål med att jag ska gå ner i vikt.
Ställde mig på vågen som visade 66.95kg idag. Simmade i 25minuter oavbrutet och det känns bra med tanke på hur otränad jag är. Men imorgon är det morgonpromenad och simmning vid två igen. På fredag blir det (om jag orkar) vattengympa på morgonen.
Jag har gjort ett träningsschema fram till nästa vecka. Jag kan bara göra delmål annars tröttnar jag fort.
När vågen står på 62kg så ska jag shoppa som belöning :)

Men nu: Mot jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0