Bra dag!

Idag är det skoldag, alltså Tisdag.
Jag har en vecka att se fram emot och denna morgon började på mitt favorit sätt.
Jag vaknade nära nära Johan och vi var båda sådär sängvarma, framför allt han. På min andra sida hade jag både Sture och Zita trycta emot mig. Johan undrar många gånger hur jag kan sova sådär, men det är då jag sover som bäst. Iaf om hundarna håller sig på sin sidan om mig. Jag älskar att vakna och inte känna stress. Hinna sminka mig, hinna fundera på lite kläder, hinna ge hundarna mat utan panik, få ut dom i hundgården och få i mig lite frukost. Jag ska börja försöka få i mig smoothie om morgna och som mellanmål istället för en massa annat. Gottigott!
Ikväll tänkte jag skvätta runt lite i simhallen igen. Det är härligt och sedan basta efter.

Nu vill den lilla ut, han är kissnödig och jag behöver borsta tänderna innan jag går till skolan.

Härliga Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0