Köttbiten.

Hej Lediga lördag!
Jag älskar dej ♥

Fick byta arbetspass igår då min arbetskollega var sjuk. Hon och jag är ansvariga så på helgkvällarna så måste någon av oss vara där. Så en ledig fredagskväll, blev jobbkväll men det funkade det oxå.
Kvällen knasigaste var ändå när jag var på övervåningen och stängde där tillsammans med My. Så kom även Katarina upp skrattande för att berätta att en kvinna i puben med grå ulltröja, tvformade glasögon och en grå konstig frisyr kommit fram och frågat henne om jag var upptagen.
Vi bröt ihop en stund.
Sedan berättade Elizabeth att hon stått och berättat hur snygg den blonda var och visste inte om hon skulle våga fråga om hon var singel.
Efter ett tag stod även jag i baren och då frågade hon mig om jag hade pojkvän. Svarade artigt att det har jag och sedan stod hon och kollade på mig som om jag vore en köttbit. Väldigt obehagligt.
Skojade med Blackjacktjejen om hon oxå fått frågan om hon var upptagen. Men även hon hade fått frågan om jag var singel.
Hur övertygar man någon om att någon faktiskt inte är ledig?

Det handlar väl inte om att det var en kvinna, även om det är ovanligt. Det handlar mest om hur desperat man kan vara. För det hela var väldigt obehagligt.

Vi skulle kunna starta ett tvprogram: En annan del av Eksjö - hotellet.
För jäklar vilka orginal det finns här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0