Hur gjorde jag?

Jag tillhör en av dom som förlorat någon som stod mig nära. En av dom viktigaste personerna i mitt liv.
Det var hans egna val. Min brors val att lämna oss alla. Han orkade inte mer. Han vågade inte mer.
Jag läste nyss en text en pojkvän skrivit till sin flickvän som också valt att lämna livet och det kom tårar.

Jag tänker på alla dom, med mig själv inräknat som förlorat någon. Hur man går vidare. Jag minns knappt hur det gick till. Jag minns defenetivt inte första månaden efter han lämnat oss. Min bror var en stor del av mitt liv. Det var han som tog hand om mig. Han var den som fick uppleva mina tonårsår på nära håll. Jag önskar han funnits kvar när min vuxna liv startade.

Om John funnits hade allt varit annorlunda.

Jag älskar dej så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0