Det är detaljerna

Jag är en tjej som gillar detaljer.
Nej, jag älskar detaljer.

Minns detaljer. Gör detaljer.
En man sa en gång: Det är detaljerna som gör det
Och visst är det så. Det kan vara en viss låt i en viss situation. Det kan vara ett skratt på fel, men rätt ställe.
Det kan vara den där blicken som får en att dra efter andan. Dom där orden som får världen att snurra. Den där speciella maträtten man gjort bara för dennes skull. Extra tiden man tog framför speglen för att viljan att vara fin inför någon. Drömmarna man drömde.
Men viktigaste är att komma ihåg varje detalj och göra den till just en detalj att spara.

Detta är även ett stort problem jag bär. För jag kan hacka upp mig. Ha svårt att släppa.
Men hej, detta vet ni redan om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0