Don´t miss me

Jag ska vara ärlig.
Jag har tjuvstartat på mitt singelliv. Det är härligt. Jag spanar in vackra män, njuter av vänner och tar dagarna som jag vill.
Det här kommer bli bra, väldigt bra.
Mitt internet kommer förmodligen ligga nere i Eksjö ett tag så mycket uppdatering kommer det inte att bli för min del på ett tag.
Och jag vet, att ni älskar mig i detta stadie jag är i just nu.

Men det är skönt att jag känner mig mogen och redo för det här på ett nytt sätt.
Jag kommer inte söka efter en ny kärlek, det kommer när det kommer. Fram tills dess så finns det mycket ögongodis i lilla Eksjö att kolla in.

Kommentarer
Postat av: Svenne

Det är möjligtvis inte så att du redan hittat en ny kärlek? Du kanske bara inte vet om det ännu. :)

2011-08-11 @ 11:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0