24,5 år just nu

Jag är igång och planerar mitt 25års party för släkten. Ni kanske tycker det är tidigt, det är 8månader kvar. Men det är bra att vara ute i tid när man ska boka grejer. Lina ska sjunga och hålla igång och så ska vi ha lite gitarrspelande på det. Så ska vi väl boka en loge oxå. Festen blir på västra Ekenö som ligger i Västerviks skärgård. Jag drömmer om att gifta mig där, så då tänkte jag: varför inte ha min 25års fest där? Det kommer bli galet kul. Men det blir endast fest för släkten tror jag. Kanske lite vänner med. Man måste stanna över natt om man ska ut dit, så blir nog att tälta för dom flesta.

Dessutom har jag blivit med liten, en liten fin Sture. Men hans och mitt äventyrläser man om på: Lantlivetsstensture.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0