En snabbis

Jag skulle ha skrivit om Västervik, men jag blev förbannad när jag inte kunde ladda upp en bild.
Men jag hade det bra i Västervik. Jag älskar Västervik. Hade strålande höstväder. Jag älskar hösten när solen skiner. Finns inget vackrare. Jag har alltid varit svag för hösten.
Hann med några spännade möten med personer jag inte sett på länge. Det var mysigt.
Modevisningen var himla kul som vanligt. Älskar skorna jag hade på mig. Funderar fortfarande på hur jag ska göra med dom. Sjukt snygga, men prislappen var inte lika snygg tyvärr. Framför allt inte nu när vi ska flytta. Hade vi inte flyttat så skulle jag köpt dom på en gång utan att blinka.

Just nu sitter jag med en ansiktsmask och ska väl få på mig lite kläder så att jag är redo för dagen.

Får lägga upp bilder på lägenhet när den är klar och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0