fel namn

Mongo har nu klarat att vara personlighet nr1 i två veckor. Han ska ha beröm för det!
Vi kan ha det bra. Jättebra.
Och jag tror vi kommer mer och mer underfull med varandra. Ja, det är väl logiskt att vi gör det helt enkelt.
Men allt funkar bra. Förutom när jag börjar dagen med att läsa exet tjejs blogg på morgon och kallar därför Mongo för mitt ex namn. Det är uppskattat :)
Jag är en mupp när det gäller sånt där. Tror att Ruben blev kallad lite olika namn flera gånger. Det är en konstig sak jag har för mig helt enkelt. Ett enkelt fel i huvudet.

Nu ska jag ta tag i dagen är min plan. Ska handla lite grejer och sedan till jobbet för att käka massor av mat. Men först lämna hemmet lite fint. Mongos hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0