det skulle varit vi

Okej, jag erkänner.....jag stör mig.
Varför skulle du höra av dej och säga allt det där?
Det skulle ha varit vi, om inte du fuckat upp det hela tiden.
Jag kan sakna och längta efter att ha det sådär.
Men jag är svårtämjd.
Vill jag ha det så med dej?
Haha nej.....eller?


Men det finns en prins.
Som är allt det som jag sökt.
Iallafall det lilla som jag sett av honom och hur jag uppfattat honom.
Honom vill jag ha.
Men jag är en feg jävel.
Så jag vågar inte säga det högt.
För jag har fått svaret nej för många gånger nu.

Och vart är jag i livet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter nästan som du skriver om D igen...?

2010-08-02 @ 09:44:15
Postat av: Hoff

Det finns fler prinsar än D och han är en gammal historia som jag såklart spar. Ibland läser jag i bloggen om det där gamla, likt en dagbok.

Han var i mitt liv rätt länge trots allt och levde rövare med mitt hjärta.

Idag är jag en stor flicka och glad för hans skull efter vad jag hört om vad som ska komma skall.

Inga hard feelings eller i känslor i brand där inte.



Detta är en helt annan historia, en nyare historia. Men ack så snurrig och kurvig som mina historier brukar vara.

2010-08-02 @ 15:08:09
Postat av: Anonym

Spännande

2010-08-02 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0