Lofsdalen?

När jag är här i Stockholm, undrar jag om jag någonsin varit i Lofsdalen.

Åkte jag verkligen hela vägen till Sundsvall och satte mig i en bil med Linda hela vägen dit?
Satt jag och undrade hur fan jag skulle komma överens med alla dessa brudar?
Har vi haft den där första karatefyllan i Lofsdalen då vi hade efterfest i huset och jag stod konstant på en stol?
Firade jag jul och nyår 80mil ifrån hela min familj och vänner?
Träffade jag en man 2 meter som jag haft en jävligt konstig relation med hela säsongen?
Har jag jobbat på Afterski på en sketen pizzeria flera gånger?
Har jag verkligen stått på både ett par skidor och snowboard?
Den där stora kärleken till skoter, kom den verkligen dit genom att jag kört det flera gånger?
Har jag haft flera klockrena karatefyllor i ett snörike?
Dessa människor som finns i min FBlista, har jag någonsin träffat dom?
Hur lärde jag mig att dansa på borden är roligt?

Bubblan man lever i när man är i Lofsdalen kan man inte förstå om man inte varit där.

Ni är fantastiska mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0