Sweden Rock kryssning

Då är vi på torsdag och på dagens schema står det: Sweden Rock kryssning med Jägermeister!
Lite kul det ska bli! Och folk hemifrån kommer gå ombord och det gör det himla mycket roligare. Lite bekanta ansikten hemifrån är aldrig fel!
Eller jo, det kan det ju vara beroende på vem som stiger ombord, men ni fattar grejen liksom.

Här sitter jag skitsnygg i soffan. Ja, jag är faktiskt snygg idag. Den fina borde vara stolt över att jag vill hålla i hans hand. Ska packa ihop alla grejer i väskan. Packar för 3 arbetspass på raken. Åker ju idag och när jag går i hamn i morgon drar jag till Sergel på en gång. Inte lönt att hålla på att mellanlanda eller så här hemma.
Jag har lite att städa med innan jag beger mig till stan. Men jag har tid till det. Eller ja en timme minst till.

Hade tänkt träffa den fina innan avgång. Men han är en jävel på att sova. Man kan säga att han är proffs. Om man hela tiden får extremt mersmak efter varje litet besök...är det bra då? 
Det tror inte jag. Jag är lite naiv.
Men något gör han med mig iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0