En rolig arbetsvecka!

Har varit ledig idag och har verkligen varit ledig precis så som jag älskar att vara ledig.
På soffan ensam.
Fast idag, just idag hade jag velat varit med honom.
Han som får min blick att fastna i hans.
Kanske är han en player. Kallar mig baby för att inte säga fel. Blanda ihop.
Jag intalar mig att det finns fler baby´s i hans liv.
Men samtidigt låtsas jag att han är min. Det gör mig lite trygg.

Annars då? Jo jag har en spännande arbetsvecka framför mig.

Måndag
- Ledig
Tisdag - 09-stängning Sergelgatan 1
Onsdag - 09-stängning Sergelgatan 1
Torsdag - Sweden rock kryssning med Jägermeister
Fredag - Sweden rock kryssning med Jägermeister. 
             21-stängning Sergelgatan 1 (PILOT) tillsammans med Sofia
Lördag - 16-stängning Sergelgatan 1 (PILOT) tillsammans med Kalle
Söndag - Ledig!

Jag är laddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0