2 dagar kvar - Gud så konstigt

Endast två dagar kvar och det är med rätt mycket vemod asså.
Det är jobbigt att bryta med något man tycker om.
Man kan jämnföra det med att bli dumpad : Man vill inte avsluta reltionen, men man måste finna sig i det.
Man kan jämnföra det med ett byte av lya : När man vet att man ska byta, vill man göra det på en gång.
Det är en blandning av detta som heter duga. Jag vill sluta nu för att det är jobbigt att vara där, för att få börja om nu på en gång. Men jag vill dra ut varje sekund vi skrattar och kör vårat race, jag vill inte lämna tryggheten jag känner där.
Jag trivs bland mina grabbar. Där är jag hemma.
Usch det är skrämmande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0