Vilket farande, men det är det värdt

Blev väckt av Thorsten och Tösen. Så jag slängde ut busfröet Tösen och la mig för att sova. Thorsten tyckte väl inte att det var världens bästa ideé och försökte fjäska till sig att vi skulle upp.
Detta gemon att dra sig med sina framtassar längst sidan av min kropp. Gissa vilken sida?
Jupp på gadden, det var skönt. Men fick honom att somna om (nej jag har inte dåligt samvete att gå ut sent med honom, jag rastade honom sista gången efter två i natt).

Jag måste hinna ett besök till Nässjö denna veckan för jag vill träffa A innan jag drar. Så jag har väl räknat ut att det är bäst att åka i eftermiddag eller i morgon och sedan åka hem på torsdagmorgon. På torsdag skulle han ha besök av någon kompis över natten och sedan kommer hans dotter i helgen. Så då håller jag mig borta. På måndag drar han till Stockholm eventuellt och kommer hem på tisdag. Men det är väl bra då jag måste packa det sista och styra och ställa. Någon frivillig att hjälpa till och flytta? Anmäl er här!

Har som sagt en del att stå i. Sedan måste en fest planeras. Hmm Sandra och Lovisa kanska jag borde utnyttja som städpersonal nästa lördag? Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha det tycker du vaaaa;)

2008-10-14 @ 17:57:58
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du det har vi bestämt idag jag och sandra

2008-10-14 @ 19:44:50
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0