Lunch med Nollan

Sitter här hemma och väntar på att klockan ska bli elva.
Jag ska luncha med Nollan, måste passa på med sånt nu innan jag sticker. 3,5 vecka.
Ja jag kanske överdriver tycker ni, men jag har inte en aning vad som sker sedan efter mina 7 veckor i Göteborg. Jag kan hamna precis vart som helst.
Det är spännande. Folk undrar varför jag inte bor hos Uffe, men jag vill göra det själv. Fick ett annat boendeförslag,  men tackade nej där oxå. Det känns som jag är kvar i gamla kläder då, och nu vill jag ha nya kläder. Jag ska göra det här själv, men visst är det skönt att jag har vänner i gbg som väntar oxå såklart. Hoppas att jag får härliga klasskompisar.

Men men, nu är det dags för mig att fixa mitt hår innan mötet med Noelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0