Svett, blod och tårar

Jaha i morgon då gäller det, då lägger jag mig under nålen och darrar och svettas.
Sedan förhoppningsvis ha tid för Anna J en sväng och få i mig lite mat.
Vidare till Nässjö för intervju.
Efter intervjun möta A som var sugen på dart, jag är sugen på "Bonde söker fru" pågrund av visa saker.
Hela dagen kommer bestå av en mycket nervös och stressad Hanna. Och som säkert kommer resultera i svett, blod och tårar. (nej jag minns inte vilken ordning det går i)
För jag kommer att svettas för att jag är nervös och det kommer att komma blod (helt logiskt) , kommer jag gråta? Inte en aning.
Samtidigt så måste jag hela tiden vara fräsch och snygg pågrund av allt som händer. Får göra mig ett litet kitt helt enkelt.

Nu ska jag fixa mig för dagen, måste plocka och fixa och sånt eftersom mamma kommer på Torsdag och då ska vi röjja här hemma som heter duga.
Ska ner till Windy en sväng oxå idag innan jag beger mig emot Vetlanda och mamma. Måste nog flörta med Ted om han kan komma efter sitt jobb och hämta lite grejor nere på Windy.

Nå nu har jag inte tid mer er mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande med en ny tattoo...vad blir det och vart på kroppen? har själv 5 st och jag har varit lika nervös varje gång

2008-10-07 @ 09:33:35
Postat av: molle

hej tjejen. Var ett tag sen sist. Hänt mycket ser jag.

Låter nästan som om du ska vara med i Bonde söker fru:) Får nog allt ta och sätta på tv.n ikväll.

Lycka till med allt.

2008-10-07 @ 09:44:09
Postat av: Hanna

Anonym: Ja det är riktigt spännade.



Molle: Heheh nej nej jag kommer inte vara med i Bonde söker fru. Men tänkte släppa bomben varför jag har mina själ varför jag vill se just det när första programet varit.

Väntar fortfarande på att du ska erbjuda mig ett jobb i baren ;)

2008-10-07 @ 11:15:02
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0