hudkontakt

Jag saknar fingertoppar som leker på min kropp. På min hud.
För att dom vill vara så nära det går. Närmare än så. Nära så att hela kroppen slits med.
En hand placerad på min höft. För att veta. Veta att jag med. Att jag är nära.
Och som helst. Alltid vill ha mig där.
Som inte kan föreställa sig ett liv. Ett liv utan att våra hudar är tillsammans.
Jag saknar att ha någon att planera min vardag med.

Men samtidigt är jag inte intresserad av ett förhållande har jag insett. Jag vill bli stabil igen.

Kommentarer
Postat av: MikeeMike

Får väl tacka nån högre makt att man aldrig har haft den där känslan. Att vilja ha något men samtidigt inte. Snurrigt värre döh. Hoppas de löser sig så småningom.

2008-10-05 @ 19:23:41
URL: http://bloggusanonymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0