Nässjö i morgon

Jag har varit på promenad med Micke Hidsjö ikväll, det var trevligt. Han liksom alltid varit lite speciel sedan vi blev vänner för sådär många år sedan. Måste vara för han tog till sig mig då hans storebror och min storebror var nära vänner. Han såg ju hur ont Gabbe hade efter Johns självmord och förstod nog hur ont jag hade.
Ja det var skönt.

Var ute och åkte lite bil och sedan sa vi hej till Noelle på valpkursen. Var verkligen skitkul att se alla valpar igen. Gud va stora dom blivit allihopa nu! Och Fejka har blivit så himla duktig, är imponerad. Bra Nollan.. tsss.

Åker till Nässjö i morgon igen men först så ska mamma hämta mig i Mariannelund och köra mig till Vetlanda och där ska jag möta upp A eller inte möta upp. Jag ska åka till studion där jag gaddade mig för där är han och gaddar sig :) En pinuppa på armen ska det bli. Han ska vara provdocka :) Så en gratis gadd får han.
Ska bli kul att se!

Jaja nu ska jag leta lite pinuppbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0