Sprit till frukost

Idag när man går dom hela tolv stegen till klassrummet och baren, nyvaken och med tandkrämsmak i munnen kvar.
Så säger Jocke våran lärare att vi ska få smaka olika vodkasmaker, gin, genever och akavit.
Låter kanske som en dröm att få hålla på med sprit om dagarna. Men det var inte så mysigt sådär tidigt att prova typ 20 sorter alkohol som inte består av någon direkt god smak. Akavit liksom...uuuuuuh.
Men men.
Gjorde min första drink med alkohol här på skolan idag. White Lady och den blev jättegod, inte för att jag kan jämnföra. Men iaf :) Beröm mig! Hehehe.

Flairkursen går framåt, jag kanske inte är bäst. Men för att inte ha något bollsinne alls går det framåt. Men kul att kunna imponera lite sen iaf.

Vi har varit på afterwork i kvällen nästan hela kursgruppen det var trevligt. Skönt att lära känna varandra bättre och vi disskuterade teman för avslutningsfesten. Men det spårade ur lite från cowboy/indiantema, bondtema till baywatchtema och wet t-shirtconsert som final, och killarna skulle ha vita kalsonger. Men vi kommer på något bra.
Nästa fredag ska vi lära oss salsa!


Kommentarer
Postat av: Åsa Windy

Du verkar ha det bra på utbildningen. Kul. Trevlig helg du kommer få också förstår jag. :-) Kommer du och gör drinkar åt mig sedan när du är färdig och bäst på att göra sådana? Kram!

2008-10-29 @ 21:58:30
Postat av: Hanna

Självklart! Jag kan komma och supa ner er allihopa :)

2008-10-29 @ 22:28:56
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0