Telefonlista

Stal denna från Lovisa:

- Har du pussat nummer 2?
Agneta Windy, verkligen inte och absolut inget jag skulle få för mig att göra
- Vad har du för relation med nummer 20? Dessan, Vi är vänner. Nu är det på tok för länge sedan vi sågs juh :(
- När ska du träffa nummer 30? Erika Silverdalen, det har jag verkligen inte en aning om. Vi är bara bekanta.
- Är nummer 18 söt? Clas Stark, klart han är ju min extra storebror :)
- Vad var ditt första intryck av nummer 13? Blå Tobias K. Det minns jag inte, det var väldigt många år sedan jag träffade honom första gången.
- Gillar du nummer 14? Bosse, klart jag gör! Han är världens snällaste och gör min syster väldigt lycklig
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Alexandra, japp förra tisdagen när jag var hos mamma.
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Emelie Harrys, jag vet inte :( men jag saknar henne faktiskt. Henne och fina Ronja
- Är du nära vän med nummer 23? Elin stadt, hmm vi har ju jobbat ihop och umgåtts lite.
- Har du gått på bio med nummer 4? Anders Båtskolan, ja hela skolan gjorde det tillsammans i typ tvåan på "Ondskan"
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Fille El, jag var ju hans baldejt i vintras. Men vi är väldigt bar vänner.
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Andreas Forss, ja vad pratar vi om? Allt och inget?
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Anna-Carin, absolut :)
 - Vad har du och nummer 24 för relation? Emma Skåne, En av Olivias bästa vän. Vi har en sån relation där vi träffas om jag kommer till Lund. Men inte så att vi ringer varandra.
 - Vad skulle du vilja göra med nummer 26? Erik Johansson, Träffa honom drick te, lyssna på musik och bara prata en hel natt som bara vi kan.
 - Vad är det bästa med nummer 8? Anna Tranås, att hon är så himla rolig.
 - Brukar du och nummer 16 träffas?  Carl Kusin, inte så ofta som vi borde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0