Nässjö igen

A och DG hade en disskution och bestämde att jag skulle åka i morgon till Nässjö igen. Punkt slut.
Fick order om att jag skulle ta med mig festkläder. Fylla inplanerat.
Jag ska även packa ner Gin och rosa badskum, så A kommer vara fullt sysslosat ;)
Hoppas att vi får lika kul som sist men det tror jag nog. Tycker synd om grabbarna bara, för jag kommer att vara sliten som fan igen efter några dagar tillsammans med mamma. Det tar på krafterna faktiskt.
Men det har gått över förväntan med lyan faktiskt. Packat mycket och så. Fan va skor jag har och kläder oxå. Fyllde en stor kartong med skor och två kartonger med kläder. Då är ju min resväska rätt full oxå.


Min magkänsla är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0