Trappsteg

Begav mig i måndagsdkväll till Nässjö igen och jag är nyss hemkommen därifrån. gick upp tidigt som fan idag för att sätta mig på bussen och inte komma hem så sent.
Gårdagen lyckades vi att förvandla från att vara en tisdag till att vara söndag. Vi tillbringade dagen på soffan. Jann kom med frallor på morgonen, det var verkligen välkommet. Innehöll mycket TVtittande och mat och godis och kanske lite för mycket skedliggandes för kroppens bästa egentligen. Men vad utsätter man inte sin kropp för när det gäller mys med en sån som A?
Det kändes konstigt att åka ifrån Nässjö idag. Då jag inser att jag inte har tid att ligga på soffan, för att om ett par dagar så ska jag packa ner en del av mitt liv i en resväska och resten av livet i ett magasin (en gigantisk trälåda). Och på söndag kl 15.00 så sätter jag mig på bussen emot Göteborg och ett nytt äventyr, en helt ny erfarenhet.

Detta är mitt val och det ska bli spännande. Men jag längtar extremt mycket efter en fast punkt redan med lya och säker inkomst. Framförallt längtar jag efter ett hundliv. Jag längtar efter så himla mycket och jag vet vad jag vill och vad jag har för mål just nu och det duger för mig. Det är inga stora mål kanske med det är bra trappsteg att börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0