Måndag

Jag har diskat lite och fixat här hemma sedan jag vaknade.
Det är en hel del fix må jag säga. Vi ska verkligen packa ner min lya :(. Det känns väldigt jobbigt faktiskt.
Min fina lya. Men men. Mamma och jag får ringa stadsbudskontoret och kolla om dom har ett förråd så att jag får packa in allt där. Eller först får vi väl åka och titta på det.
Tänk om jag kunde ha en sån enorm tur och fick jobbet i Nässjö trotts att jag ska gå utbildningen. Herregud vad jag glad jag skulle bli. En sådan lättnad.
Men vi får se.
Börjar bli riktigt riktigt nervös inför onsdag oxå med tanke på gaddningen. Ni kommer självklart att få bilder så fort jag har möjlighet till att lägga upp det.
Nää nu ska jag lägga ut en annons på blocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0