Alla vill åka till Göteborg

Igår ringde Olivia och överaskade mig med det ena och andra :)
Hon har bestämt att hon ska komma till Gbg och hälsa på! Wiiee! Det ska bli mysigt som fan att se henne igen.
Vi blev en aningne osams i augusti på grund av en sak. Vems fel och vem som hade rätt går att disskutera.
Men det är kul att så många vill träffa mig när jag i storstaden. Många vill ju bo hos mig då oxå, men det kan vara lite svårt kanske. Jag kommer att bo på ett studentrum med 2-3 till och jag vet inte hur det uppskattas eller ej med vänner på besök.
Men som Olivia sa: - Vi sover ju iaf i samma säng, i sked.
Det är vi bra på. Vi ligger i trippelsked ofta oxå: Jag, Olivia och Kitty.
Åhh Kitty mitt hjärta vad jag saknar denna lilla boxertös ibland. Kunde jag bestämma skulle jag, Kitty och Thorsten vara det perfekta teamet!
Men men en dag får jag väl min egna valp jag oxå, vilket århundrade är ju en annan sak.

Funderar på om jag ska duscha innan Nollan kommer och hämtar Thorsten eller efteråt. Måste tänka igenom vad jag ska ha med mig för kläder och så. Denna gången följer min kära dotor med. Håller på med ett brev till min kompis Anna som ska anmäla sig till Robinson. Så jag ska fixa ihop ett brev till henne. Jag vet faktiskt ingen som skulle passa så bra som hon!

Just det i dag är det "Bonde söker fru". Nu kommer A bli glad när jag andra veckan i rad tvingar honom att se på "Bonde söker bög" som han säger :) Så snart ska jag allt erkänna min hemlis. Efter dagens program kan jag nog göra det utan att bli halshuggen.
Tar med mig sladden att lägga in bilder med oxå, så kan jag ta på A:s arm och hans nya gadd och lägga in.

Ha en bra dag, det ska jag tillsammans med A i tattostudion. Se han lida. Mohahahahhaha!!

Kommentarer
Postat av: Ted

Haha Robinson de e ju nått för mig med de ju. Ska fan söka:P

2008-10-15 @ 12:27:12
Postat av: Hanna

Hahaha nää Ted för fan, det finns ingen plattång där eller rättare sagt: det finns ingen elektricetet.

2008-10-15 @ 16:40:11
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Ted

haha rakar ju skallen o ser ut som skalle per o glder omkring:P

2008-10-16 @ 01:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0