Händer inte så mycket

Sitter i vika :) Det är fina grejor det eller något.
Det har blivit ändring i planerna kan man säga när det gäller det mesta.
Jag tycker min praktik är jätterolig, eller det är skönt folk helt klart. Men jag är rätt i obalans med hela mig själv och min boendesituation tär på krafterna. A, vet om vad jag känner för det. Han förstår tror jag.
Men det tär på krafterna att bo hos mamma och Ted oxå. Eller Ted är det väl rätt okej, vi har ju bott ihop innan :)
Vi är ju vana sambos och vi har ju våran bäbis ihop.

Nej men seriöst, det är jobbigt att inte veta när lön rullar in igen. Jag får ju några hundra i handen om ett par veckor och lite lån ska in på kontot igen. Men att inte ha sitt fasta place är svårt. Jag måste ju hela tiden anpassa mig efter folk. Men det är bara att bita ihop, det löser sig så småning om. 

Majcus nappade på ideén att dra till Norge, så det kanske blir det. Annars Göteborg och bo hos Martina. Så ska försöka att andas året ut och sedan så ska jag starta om.
En nystart.

Kommentarer
Postat av: Machuna

jag hoppas att vad som än händer.. så blir det de bästa... du är alltid välkommen här.. tror du förståt det vi det här laget.. jag tror ditt 2009 kommer bli ett toppen år. om du ger dej fan på att...

2008-12-06 @ 21:22:02
URL: http://machuna.wordpress.com
Postat av: Hanna the Dimba

Du är bra du Tina P :) Kanske kommer jag efter nyår, vem vet

2008-12-07 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0