Chockad över snön

Jag vill börja med att tacka för alla grattis jag fått, dom värmer :) Konstigt nog vill jag ta upp mina böcker och plugga lite, checka av vad jag kan och påminna mig lite. Väldigt konstig känsla :)

Sitter i Nässjö nu, det känns jävligt märkligt måste jag erkänna. Man sätter sig på ett tåg i kalla Göteborg och 2,5 timme senare så kliver jag av i småland där det är aningen varmare och snö på backen. Det är fan sjukt.
Det var faktiskt jobbigt att åka ifrån mitt trygga lilla studentrum och min lilla trygga värld där borta och jag kände mig mest chockad hela kvällen över hela situationen. Tog ett tag att somna, men jag måste ha somnat på 2 sekunder när jag väl gjorde det. Jag har legat i samma ställning hela natten så jag är stel i axlarna. Jag är inte van vid att få sova i en riktig säng längre, men jag måste ha uppskattat det ;). Han den där jag är hos har sovit på soffan, han somnade där tydligen vid 4 i natt. Men nu ligger han och sover i sängen. Jag har duschat och börjat påklädning, ska senare till Bryggeriet och säga hej till Ishe och dom där. Det är ju där jag ska ha min praktik. Ska bli spännande som fan :)

Ikväll blir det lungt i Skede och jag ska väl tillbringa min tid åt att tvätta och sånt spännande tror jag. Helvete vad saker man samlat på sig. Köpte en bag i götet och den är det smutstvätt i och böcker, flairflaskan och shakern. Skit tung helt enkelt.

Jaja ska väl dega en stund till innan jag ska försöka mig på att vara lite vacker :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du ser.... tiden gick ju jättefort:) grattis sötnos!

2008-11-24 @ 13:30:56
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0