när jag vill

Jag sitter tyst och låter mej försvinna iväg.
Ni kan se mig klart och tydligt, men jag är någon annanstans.
En plats där jag själv bestämmer.
Och ikväll bestämmer jag att jag är hos dej.
Nära nära dej.
Jag har min panna emot din mun och min näsa placerad emot din hals,
sådär nära så att jag kan smaka på din hud med mina läppar.
Din lukt är en njutning, för den berättar att det är du som ligger brevid mig.
Och din smak är den godaste jag vet.
Jag känner lakanen längst min kropp blandad med din hud, det är som en enda stor smekning.
Mer än så här behöver jag inte för att känna mig alldeles levande och helt tillfredställd.



Kommentarer
Postat av: fuckartletsdance.blogg.se

Du skriver jättefint du själv Hanna och jag måste fråga om det är din tauering? Riktigt cool.

2008-11-20 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0